Ga naar inhoud

Foto bescherming php vraag


anoniem

Aanbevolen berichten

Printscreen, temporary internetfiles, pagina opslaan als, website copiers enz enz. Oftwel: dat gaat je niet lukken. Trouwens, op alles wat je op het internet plaatst (mits zelfgemaakt natuurlijk) zit jouw copyright. Dus iedereen die het ergens anders voor gebruikt zonder jouw toestemming is strafbaar. Niet echt een oplossing, maar misschien wel interressant voor je. :)
Link naar reactie
watermerk? (ok dit is meer iets voor graphisch, ik weet het) ik heb deze optie gezien in mijn bewerkingspakket maar puur uit nieuwsgierigheid... hoe ga je daarmee je bovenstaande probleem oplossen?? Is een anti-leech script niet waar jij op zoek naar was? zodat andere sites jouw afbeeldingen niet kunnen gebruiken ten koste van JOUW bandbreedte?
Link naar reactie
[quote:b91a4c1971="AviecenA"]Ik heb recent een anti-leech script geschreven voor mijn site. Als je geinteresseerd bent kan ik het hier plakken en van commentaar voorzien.[/quote:b91a4c1971]Geef maar een link en ik durf te wedden dat deze binnen één minuut ongedaan gemaakt is. Beveiligen van content op internet kan niet. Punt.
Link naar reactie
[quote:4a1ad2cd75="Bill Gates"]Geef maar een link en ik durf te wedden dat deze binnen één minuut ongedaan gemaakt is. Beveiligen van content op internet kan niet. Punt.[/quote:4a1ad2cd75] Ik heb het over moeilijker maken he? Laat dat duidelijk zijn. Perfecte beveiliging bestaat niet, echter wel goede beveiliging. Dit moet het voor de meeste gebruikers het complex maken om het bestand te downloaden of het te leechen. Probeer maar eens om het te leechen, bestand fysiek te kopieren of iets anders behalve screenshot e.d. Dus gewoon origineel bestand weten te bemachtigen. Leg uit welke stappen je onderneemt zodat wij allen erover kunnen peinzen om het te verbeteren :) Origineel bestand is mijn avatar in het groot met tekst, leech bestand is de logo van FreeBSD :) Succes ! :) Link: [url=http://81.4.79.180/aviecena/]klik[/url]
Link naar reactie
Nee ik had het even verwijderd om er mee aan de slag te gaan :) maIRnaairruJ, geef een demonstratie van iframe en referer-overriding graag. Het moet niet mogelijk zijn :) Javascript heb ik voor Netscape geregeld en download managers horen het niet te downloaden, ongeacht de agentgegevens die zij meegeven. Dit heb ik getest met DAP. Iexplore is een pijn in de es (moet headers goed zien te regelen). Onderbouw graag met demonstraties voor zover mogelijk zodat wij/ik naar een workaround kan zoeken. Opera en Mozzila heb ik niet getest omdat ik het niet heb dus daar nog niet mee aankomen :) Again: [url=http://81.4.79.180/aviecena/]klik[/url]
Link naar reactie
Ik begrijp de moeite niet. Als je niet wil dat andere je foto's zien, zet ze dan niet online. Of plaats ze in een afgeschermd deel. @AviecenA: En als ik iets irritant vind, dan zijn het wel sites die het nodig vinden om mijn rechtermuisknop uit te schakelen. Lekker handig als je 'back' wil gaan, maar daarvoor niet je contextmenu kan gebruiken :( En bovendien, zoals al aangegeven, op verschillende manieren weer te omzeilen. Bijv: tik dit maar eens in je adresbalk in [color=blue:eda3a3f654]javascript:void(document.body.oncontextmenu=null);[/color:eda3a3f654]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...