Ga naar inhoud

vraag over Php triad ....


anoniem

Aanbevolen berichten

Het volgende probleem heb ik met php triad...wie kan me helpen want ik kom er niet uit: Ik heb php triad geinstalleerd en heb mysql en apache aan het draaien gekregen. Bij het openen van localhost/phpinfo.php krijg ik ook gewoon die pagina net als phpadmin. Als ik dan een simpel script run zie ik niks in mijn browser. Na het bekijken van de code zie ik ook niet dat de php eruit is gehaald zoals dat normaal is als het werkt (je ziet dan alleen html in de bron). Van alles heb ik al geprobeerd maar weet niet waar het aan zou kunnen liggen. Als je hier iets van begrijpt vertel het me plz want ik wordt er lijp van dat ik het niet begrijp!! Alvast bedankt!
Link naar reactie
Snapte niks van hoe het nu kwam dat het niet werkte. Toch heb ik eindelijk het euvel gevonden waardoor niks werkte. Durf het bijna niet te zeggen...maar het lag toch aan het opslaan van de php files. Ik maakte ze in notepad om vervolgens op te slaan als php bestand. Dit deed ik door .php achter de naam te zetten. Maar blijkbaar maakt hij die file dan niet automatisch php, omdat ik 'opslaan als textbestand' aan had staan. STOM, stom, stom.... maar ja het is nu opgelost. Veel dank aan iedereen die gereageerd heeft!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...