Ga naar inhoud

[PHP] - Functie om map te legen doet raar


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een bestand "deleteattachments.php" dat altijd geinclude wordt om de attachments te verwijderen indien nodig. Het bestand ziet er als volgt uit:[code:1:2019b5d76e]<?php if (file_exists ("temp/mailclient/" . $aerypton [id])) { include ("functies/ftpconnect.php"); // Ik ga ervan uit dat er geen submappen zijn, dit is normaal gezien ook niet mogelijk. ftp_chdir ($conn_id, "public_html/temp/mailclient/" . $aerypton [id]); $dir = opendir ("temp/mailclient/" . $aerypton [id] . "/"); if (!empty ($dir)) { $files = ftp_nlist ($conn_id, "."); foreach ($files as $file) { ftp_delete ($conn_id, $file); } } ftp_rmdir ($conn_id, "."); include ("functies/ftpdisconnect.php"); } ?>[/code:1:2019b5d76e]Normaal zou hij dan enkel de bestanden in die map mogen proberen te verwijderen als de map dir niet leeg is. Maar soms probeert hij het te legen als het al leeg is, dan krijg ik "Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/.../deleteattachments.php on line 12". Ziet iemand toevallig een foutje in m'n pagina? Of, misschien beter, weet iemand hoe ik die fout kan verbergen zodat de gebruiker ze niet te zien krijgt. Ik weet dat je voor functies een "@" kan plaatsen voor de errors te verbergen, maar hoe zit het voor loops?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...