Ga naar inhoud

[PHP] Localhost alles ok, andere PC server niet gevonden.


Aanbevolen berichten

Hallo Allen, Ik heb een probleem met Apache en PHP. Als ik lokaal een PHP pagina opvraag werkt alles perfect. Maar zodra ik de PHP pagina opvraag via een andere PC (Intranet/Internet) krijg ik de melding dat de server niet gevonden kan worden. De gewone HTML pagina's werken wel, dus de server is bereikbaar... Tevens als ik de phpinfo() pagina start (Was bijgeleverd bij de apache package) werkt die wel :-? Iemand enig idee??? Alvast bedankt. - win XP Home - Apache 2.0.48 - PHP v4.3.4
Link naar reactie
Had ik al geprobeerd en dat werkt. Local en remote... Ik ben nog even verder gaan zoeken en de pagina waarbij ik een "server not found" krijg is een PHP bestand die een txt bestandje opend... Het txt bestand en het PHP bestand hebben allebij hebben allebei CHMOD 666, dus rechten kunnen het volgens mij niet zijn...
Link naar reactie
Dit is het script: [code:1:4b490f1c7c]<?php //open the wordlist file $file = "404.txt"; // the words file $fd = fopen($file, "r"); // open the file in read-only mode, no need to change anything $words = file($file); // put each word in the array fclose ($fd); // and close the file if (!isset($list)) {$list='no';} if (!isset($message)) { $word_number = rand(1,count($words)); // show a random message } else { $word_number = $message; // show requested message } $word_count = count($words); $word = $words[$word_number-1]; // position in array is $word_number-1 $word = ereg_replace("\n", "", $word); // uncomment for debugging // echo("<p>Word is $word</p>"); // echo("<p>Word number $word_number</p>"); echo "$word"; ?>[/code:1:4b490f1c7c] Maar als het telang zou duren, waarom werkt het dan wel lokaal maar niet remote? En waarom die vage melding dat de server niet gevonden kan worden :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...