Ga naar inhoud

[Weblog] Menu aan linkerkant


Aanbevolen berichten

Oi Ik heb een weblog script www.webpaulsky.flance-hosting.com/weblog/ maar nu wil ik ook een menu aan de linkerkant ik heb alles al geprobeerd ik moet hem include dat weet ik wel zeker maar waar pcies hier de code [code:1:03d8a56a89] <?php $url = $_SERVER["REQUEST_URI"]; $remove = stristr( $url, '&osCsid'); $url = substr( $url, 0, strlen($url)-strlen($remove) ); $url = ereg_replace("&", "&", $url); if(eregi("loggedin_id=", $url)){ echo '<script>location.href="index.php"</script>'; die(); } else {} include "connect.php"; include "user_get_info.php"; include "functions.php"; include "menu_left.php"; echo "<link rel='stylesheet' href='weblog.css' type='text/css'>"; include "menu_top.php"; if (isset ($error)) { include "error.php"; } elseif (isset ($weblog)) { if ($weblog == 'item_add') { include "weblog_item_add.php"; } elseif ($weblog == 'item_edit') { include "weblog_item_edit.php"; } elseif ($weblog == 'item_delete') { include "weblog_item_delete.php"; } elseif ($weblog == 'item_submit') { include "weblog_item_submit.php"; } elseif ($weblog == 'item_review') { include "weblog_item_review.php"; } elseif ($weblog == 'reaction_edit') { include "weblog_reaction_edit.php"; } elseif ($weblog == 'reaction_delete') { include "weblog_reaction_delete.php"; } elseif ($weblog == 'archive') { include "weblog_archive.php"; } elseif ($weblog == 'search') { include "weblog_search.php"; } else { include "weblog_item_display.php"; } } elseif (isset ($user)) { if ($user == 'register') { include "user_register.php"; } elseif ($user == 'pm') { include "user_pm.php"; } elseif ($user == 'overview') { include "user_overview.php"; } elseif ($user == 'admin') { include "user_admin.php"; } elseif ($user == 'poll') { include "user_poll.php"; } } else { include "weblog_default.php"; } include "menu_right.php"; ?> [/code:1:03d8a56a89] ik wil [code:1:03d8a56a89] include "menu_left.php"; [/code:1:03d8a56a89] include naast het content hebben aan de linker kant [/code]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...