Ga naar inhoud

javascript/html FORM info met GET van ene naar andere frame


Aanbevolen berichten

Ik heb een site met 2 frames (linker frame menu / rechter frame info per menuoptie). Nu wil ik informatie van het ene rechter frame naar een ander rechter frame. Hiervoor heb ik reeds een werkende FORM. Ik zie met GET echter niet de informatie in de URL omdat altijd de parent frame wordt getoond.Hoe moet ik dit oplossen?
Link naar reactie
Bij accoord heb ik in Javascript: Form.action= 'hiernaartoe.htm' Gebeurt ook prima en in het juiste rechter frame. Wat ik nu mis, is de URL in de Adress balk met de informatie. Dus zoiets als 'http://www.blablabla.nl/hiernaartoe.htm&name1=waarde&........' Dat zie ik nu juist niet dus kan ik het - neem ik aan - ook niet uitlezen. Maar is het er misschien wel maar wordt het gewoon niet getoond. Je ziet altijd de URL van de parent frame
Link naar reactie
Als je een GET gebruikt voor het form dan is er niets aan de hand. Je kan dan gewoon de gegevens uitlezen, ook al zijn deze niet zichtbaar in de adresbalk. Als je daarentegen, zoals BelgiumBoy_007 aangeeft, een POST gebruikt dan kan je de gegevens alleen server-side uitlezen. Je zal dus even naar de [i:cec76e97c6]method[/i:cec76e97c6] van je form moeten kijken.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...