Ga naar inhoud

[PHP] - Waarde van de cookie verdwijnt.


Aanbevolen berichten

Ik heb in mijn code het volgende staan:[code:1:29386b735f] $aerypton [totalattachments]++; $aerypton [attachmentname] [$aerypton [totalattachments]] = $aerypton [totalattachments] . "_" . stripslashes ($HTTP_POST_FILES ["file_name"] ["name"]); $aerypton [attachmentfilename] [$aerypton [totalattachments]] = stripslashes ($HTTP_POST_FILES ["file_name"] ["name"]); if (copy ($HTTP_POST_FILES ["file_name"] ["tmp_name"], "../temp/" . $aerypton [id] . "/" . $aerypton [totalattachments] . "_" . stripslashes ($HTTP_POST_FILES ["file_name"] ["name"]))) { setcookie ("aerypton [totalattachments]", $aerypton [totalattachments]); setcookie ("aerypton [attachmentname] [$aerypton [totalattachments]]", $aerypton [attachmentname] [$aerypton [totalattachments]]); setcookie ("aerypton [attachmentfilename] [$aerypton [totalattachments]]", $aerypton [attachmentfilename] [$aerypton [totalattachments]]); print ("<script language=\"javascript\">"); print (" opener.document.forms[\"form\"].mode.value = \"attachment\";"); print (" opener.DoSubmit ();"); print (" window.close ();"); print ("</script>"); exit; } else { $failure = true; }[/code:1:29386b735f]Telkens als ik de pagina herlaad is de waarde van $aerypton [totalattachments] terug 0. Hoe komt dit? Het zou elke keer eentje meer moeten zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...