Ga naar inhoud

[Gallery] Foutmeldingen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb al weer een tijdje [url=http://gallery.sourceforge.net/]Gallery[/url] draaien op me webstek. Met de instal heb ik toen wat zitten kloten maar dat is toen allemaal netjes gelukt. Maar nu hetvolgende. Na wat overzettingen bij de ISP/host zijn er foutmeldingen ontstaan. De eerste is [code:1:322fbf812d]Error: Could not open lock file (/home/timosplace/domains/timosplace.nl/public_html/gallery/albums/case/photos.dat.lock)![/code:1:322fbf812d] Deze weet ik op te lossen door het bestand 777 te geven. Nu weet ik niet wat de standaard is na een instal van Gallery. Dus weet iemand de standaar voor iig de bestanden in de Album folders en misschien nog wat belangrijke? De 2e foutmelding is: [code:1:322fbf812d]Warning: fopen(/home/timosplace/domains/timosplace.nl/public_html/gallery/albums/LAN5-5/photos.dat.0): failed to open stream: Toegang geweigerd in /home/timosplace/domains/timosplace.nl/public_html/gallery/platform/fs_unix.php on line 55[/code:1:322fbf812d]Deze is telkens na reload weg. Toch vind ik het vreemd en wil er van af. Waar is het van en hoe krijg ik het weg. Ik heb er ook al aan zitten denken Gallery opnieuw te installen en de albums over te zetten. Gaat dit werken en welke permissies moet ik de bestanden geven? Ik upload niet graag alle 800 foto's opnieuw... [edit]Nog een kleine edit. Als ik nu ook een album aanmaak doet deze het wel via de de link www.site.nl/albumnaam maar via de index kan ik er niet op komen/is hij niet zichtbaar.[/edit] Timo [size=9:322fbf812d]Voor de nieuwsgierige mensen die de site bekijken, de foto's kunnen vaag en droog zijn :P [/size:322fbf812d]
Link naar reactie
http://groups.google.nl/groups?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&threadm=RxfEc.169446%24HQ6.8474714%40phobos.telenet-ops.be&rnum=2&prev=/groups%3Fq%3Dgallery%2BWarning:%2Bfopen(/%2Bfailed%2Bto%2Bopen%2Bstream:%26hl%3Dnl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26selm%3DRxfEc.169446%2524HQ6.8474714%2540phobos.telenet-ops.be%26rnum%3D2 misschien heb je hier wat aan...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...