Ga naar inhoud

Java menu werkt niet bij iedereen


Aanbevolen berichten

Ik ben met een website bezig en heb daarvoor een Java "sliding tree menu" gebruikt (van opencube). Een aantal kennisen heb ik het laten testen en bij de meesten werkt het, maar bij twee komt het menu niet tevoorschijn. Ik heb begrepen dat er in IE een beveiliging zit die Java kan uitschakelen, kan dat kloppen ? En zo ja, is er dan een mogelijkheid om door de site te laten checken of de bezoeker dit uit heeft en in dat geval een alternatief menu te laden ?
Link naar reactie
Ik zou sowieso af stappen van het gebruik van java voor je navigatie. Met een beetje zoeken is dezelfde functionaliteit vaak ook wel te vinden in een javascript vorm (wat beter ondersteund wordt). Beter nog (vanuit een usability standpunt) is om je navigatie niet af te laten hangen van javascript of 'andere fratsen'. Als je er alsnog voor kiest om een fancy navigatie toe te voegen die niet (makkelijk) in javascript te bereiken is kan je, imho, beter kiezen voor Flash wat een bredere ondersteuning heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...