Ga naar inhoud

[PHP] Problemen met installtie / hulp gezocht.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal Sinds een aantal dagen heb ik een eigen forum. De installatie alles bij elkaar heeft ca. 1.5 geduurt. Echter zitten wij nu tegen problemen aan waar we niet meer uitkomen. - Wij krijgen de attachments niet voor elkaar - Extra optie voor leden (denken meer optie in profiels cq weergave) - Administratie opties. Wij zjin zo al 3 dagen bezig geweest met een user-list (wel gelukt) - Het logo die wij met webstyle4 maken geeft slecht weer, tevens het logo moet in het midden. - extra knop of link voor linkpartners - wat je veel zie op php-form een soort van loterij... Dit zijn wat dingetjes wat ons gewoon niet meer lukt, waarom is onbekend. Wij gebruiken PHP 2.0.8. Is er iemand die hiermee goed overweg ken, want wij weten het niet meer. Ik had al wel hulp gevraagt waarop ik positieve antwoorden had gehad, maar uiteindelijk niets heeft opgeleverd. Misschien dat hier iemand is die er kaas van gegegeten heeft, en bereid is om ons hierbij te helpen waar wij erg dankbaar voor zullen zijn, want wij zitten er best mee. Met vriendelijke groet, Rh van Rhijn
Link naar reactie
1) We zijn hier om mensen met hun problemen te helpen, en geen mosterboard.nl of zo. We helpen je pas als je met concrete problemen komt en dus niet met "problemen" als: "dit en dit werkt niet, wie fixt het?". 2) Die banner heb ik verwijderd, dat soort signatures zijn hier *absoluut* niet toegestaan. 3) Topic gaat op slot wegens 1 en 2.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...