Ga naar inhoud

alert/pop-up na een bepaalde tijd surfen


Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om een alert/pop-up te laten verschijnen als iemand bijv. 5 minuten op je site heeft gesurft? Zo ja, heeft iemand zo'n script voor mij? Ik heb me rotgezocht, maar kan zoiets niet vinden (wel een alert die verschijnt als je op een en dezelfde pagina blijft, maar deze werkt niet meer als je verder surft...). Alvast bedankt!!
Link naar reactie
Ik denk dat je naar een combinatie van php en javascript zult moeten zoeken... PHP: [code:1:0b26ac7547] session_start(); if ( !isset($_SESSION['visit_time']) ) { session_register('visit_time'); $_SESSION['visit_time'] = time(); } elseif ( ($_SESSION['visit_time'] - time()) >= 300 ) { print "<script language=\"JavaScript\">alert('U zit al 5 minuten op mijn site!');</script>"; } [/code:1:0b26ac7547] Ik had geen tijd om 't uit te testen, maar ik denk dat 't wel moet werken. Groetjes, Vic
Link naar reactie
hier zal ik wel commentaar op krijgen:[code:1:b328c2adc2]als je nou een nul-frame gebruikt: <frameset cols="0,*" framespacing="0" frameborder="no" border="0" <frame src="script.htm" name="script" frameborder="no" noresize> <frame src="standaardindex.htm" name="main"> </frameset>[/code:1:b328c2adc2]Zet je dat script in het 'script'-frame. Kan je gewoon deze code gebruiken:[code:1:b328c2adc2]setTimeout('alert('U bent hier al 5 minuten')', '300000'); [/code:1:b328c2adc2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...