Ga naar inhoud

Weet iemand een soort frontpage maar dan voor PHP?


Aanbevolen berichten

PHP is alleen maar code. Je zou hooguit iets achter een form kunnen plakken of een verbinding met je db openen (geautomatiseerd), maar meer ook niet... Jij wil teveel. Leer nou maar eerst de taal goed. Frontpage is een #$%@programma. Als je zo graag iets snel wil doen, neem dan DreamWeaver... Beste is naar mijn mening gewoon NotePad...
Link naar reactie
[quote:d7ff44d6ba="turbo-pascal"] Beste is naar mijn mening gewoon NotePad...[/quote:d7ff44d6ba] Neem dan op z'n minst een editor met syntaxhighlighting. Dat kan je gewoon zoveel tijd (tijd = geld) schelen. Met kladblok werken is niet stoer, maar het jezelf onnodig moeilijk maken. [/offtopic]
Link naar reactie
[quote:539307123b="InZane"][quote:539307123b="turbo-pascal"] Beste is naar mijn mening gewoon NotePad...[/quote:539307123b] Neem dan op z'n minst een editor met syntaxhighlighting. Dat kan je gewoon zoveel tijd (tijd = geld) schelen. Met kladblok werken is niet stoer, maar het jezelf onnodig moeilijk maken. [/offtopic][/quote:539307123b]Ja, maar dan wet iedereen tenminste waar ik het over heb. Als ik zeg: Beste is naar mijn mening gewoon fjesiamenurodante editor, dan weet toch ook niemand wat ik bedoel :D ?.. Ik moet toegeven, dat ik ook nog best vaak DW MX erbij pak... :shame-on-me: Afijn, is de TS nu geholpen ?
Link naar reactie
[quote:2a549f152c="InZane"][quote:2a549f152c="turbo-pascal"] Beste is naar mijn mening gewoon NotePad...[/quote:2a549f152c] Neem dan op z'n minst een editor met syntaxhighlighting. Dat kan je gewoon zoveel tijd (tijd = geld) schelen. Met kladblok werken is niet stoer, maar het jezelf onnodig moeilijk maken. [/offtopic][/quote:2a549f152c]Kladblok = Notepad Notepad++ is oa. sytaxhiglighting, met ondersteuning voor verschillende talen :D Dus kladblok is wel stoer :P
Link naar reactie
[quote:2d27e9976a="Johnny321"][quote:2d27e9976a="InZane"][quote:2d27e9976a="turbo-pascal"] Beste is naar mijn mening gewoon NotePad...[/quote:2d27e9976a] Neem dan op z'n minst een editor met syntaxhighlighting. Dat kan je gewoon zoveel tijd (tijd = geld) schelen. Met kladblok werken is niet stoer, maar het jezelf onnodig moeilijk maken. [/offtopic][/quote:2d27e9976a]Kladblok = Notepad Notepad++ is oa. sytaxhiglighting, met ondersteuning voor verschillende talen :D Dus kladblok is wel stoer :P[/quote:2d27e9976a] Notepad++ ken ik verder niet. Wel van gehoord :) Zelf werk ik bijna alleen maar met ZDE. edit: en topstyle pro voor de stylesheets
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...