Ga naar inhoud

php scriptje


Aanbevolen berichten

Ik schaam me diep maar dit krijg ik niet aan de praat! <?php $db=mysql_connect("localhost","naam","password") or die (mysql_error()); $result=mysql_query("select * from database",$db); while($rij=mysql_fetch_array($result)) { echo($rij["naam"]."|".$rij["type"]." "); } ?> ik krijg deze fout: Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/virtual/site81/fst/var/www/html/edit.php on line 4 bedankt! een php Newbie
Link naar reactie
Niet getest maar zou het moeten doen *denk ik* [code:1:7714bbfb85] <?php mysql_connect("localhost","naam","password") or die ("Kan geen verbinding maken: " . mysql_error()); mysql_select_db("database"); $result = mysql_query("SELECT naam, type FROM mytable"); while($rij = mysql_fetch_array($result, MYSQL_ASSOC)) { echo ("Naam: %s Type %s", $rij["naam"], $rij["type"]); } mysql_free_result($result); ?> [/code:1:7714bbfb85] Handig is deze site : http://nl.php.net/manual/nl/ref.mysql.php :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...