Ga naar inhoud

Wie wil er (tegen betaling) een script een beetje aanpassen


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb voor een vriendin een webwinkeltje gemaakt Dit stond op de server van telenet belgie (zonder php ,en dergelijke) Het webwinkelscript is in javascript. Nu gebeurde hier de bestelling via een winkelwagensysteem en de verzending ervan via mail Maar omdat veel mensen niet via mail kunnen bestellen (computers op werk enz) hebben we besloten om de winkel op een betaalde webruimte te plaatsten. Nu heb ik al het gastenboek en en mailinglist enz in php aangepast Nu zit ik met nog 1 probleem waar ik niet uitgeraak Het bestelformulier krijg ik niet voor elkaar om dit via php te laten versturen. Dus, ik zou het gewone javascript willen behouden maar de verzending van de bestelling via PHP laten gebeuren ipv de standaard mail. Normaal moet het wel mogelijk zijn om dit aan te passen ik kan wel een mail.php eventueel laten opstarten, maar ik krijg de gegevens niet mee in de mail Is er iemand die dit voor mij zou kunnen oplossen (eventueel tegen betaling) Stuur eventueel een pb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...