Ga naar inhoud

[ASP.NET C#] cell uit datagrid selecteren


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zou graag uit een DataGrid in ASP.NET (C#) -liefst ZONDER template columns- een cell willen selecteren om de inhoud daarvan in een tekstbox weer te geven om te editen. Ik kan wel een rij selecteren (e.Item.ItemIndex) maar weer niet hoe ik de inhoud van de cell krijg (uiteraard geen SQL-commands, ik wil de verbinding met de database niet gaan belasten). Mijn pogingen met [code:1:dde7a3d933]string Naam = ((TextBox)e.Item.Cells[3].Controls[0]).Text;[/code:1:dde7a3d933] lopen tot nu toe op niks uit... (ik vind C# best leuk, maar met enige regelmaat verlang ik terug naar PHP... ik heb echter redenen om nog even erg geïnteresseerd te blijven in .NET) - en nee, daar hoeft het topic niet over te gaan! Plz help... :roll: Pjotr
Link naar reactie
Wiep, Fantastisch, bedankt! Dit is inderdaad een stap van 90%... paar details moet ik nog wat aan proberen, maar aangezien ik zojuist de database veranderd heb, geloof ik dat ik eerst maar een aantal settings opnieuw ga aanmaken... VS.NET vindt me nu even niet zo aardig na een column conversion van int naar nvarchar :) Ik heb even gekeken op de tcpx-site maar kwam daar niet echt verder... zijn er nog meer van deze video's? Thx a lot!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...