Ga naar inhoud

[ASP/SQL] Gegevensbron te lang


Aanbevolen berichten

Ik heb op mn website een formulier waar mensen zich kunnen aanmelden (naam, adres, etc). Dit kunnen maximaal 4 mensen per keer zijn (is 1 team). Maar bij het submitten van het form krijg ik de volgende error: [code:1:cfe06a7f58] HTTP 500.100 - Internal Server Error - ASP-fout Internet Information Services -------------------------------------------------------------------------------- Technische informatie (voor ondersteunend personeel) Soort fout: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005) [Microsoft][ODBC-stuurprogrammabeheer] De naam van de gegevensbron is te lang. /signin.asp, line 42 Soort browser: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1) Pagina: POST 980 bytes naar /signin.asp [/code:1:cfe06a7f58] Wat is de oorzaak van de error? Is het aantal gegevens dat ik naar de database (MS Access 2002) wil versturen te groot? Of is er mogelijk iets mis met de code? Alvast bedankt :D!
Link naar reactie
Als je formulier de method="get" gebruikt om de data te verzenden kan het maximaal iets van 2000 bytes lang zijn. De waarde is niet heel zeker, maar er is een redelijk laag maximum. [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q300104&ID=kb;en-us;Q300104&SD=MSDN]Hier[/url] is nog een link. wimb[/url]
Link naar reactie
[quote:afa301b7a8="WimB"]Als je formulier de method="get" gebruikt om de data te verzenden kan het maximaal iets van 2000 bytes lang zijn.[/quote:afa301b7a8] [quote:afa301b7a8="redmar"]Pagina: POST 980 bytes naar /signin.asp [/quote:afa301b7a8] Lijkt me dus niet van toepassing ;) Bovendien komt de foutmelding van de [i:afa301b7a8]ODBC Driver manager[/i:afa301b7a8] dus dat zou ook al een clue moeten zijn dat je het in de connection(-string) moet zoeken of bij het openen van de recordset. @redmar: kan je wat relevante code geven (zo rond line 42) waar de connection en recordset geopend worden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...