Ga naar inhoud

[HTML] mp3's afspelen bij klikken


Aanbevolen berichten

Als rasechte jongere ben ik bezig m'n eigen echte cu2 te maken. Nu wilde ik als je op een link klikt een kort mp3'tje afspelen, zonder dat er een nieuwe pagina opent of WMP o.i.d start, aleen dat je het hoort. Ben een echte leek in programeren, dus niet te moeilijk doen graag! Volgens mij kan je geen javascript gebruiken bij de servers van cu2.
Link naar reactie
[color=blue:fb7ed2b3da]Edit: Hmmm, jij bent snel![/color:fb7ed2b3da] haha als je alleen html kent ben je dus [b:fb7ed2b3da]GEEN[/b:fb7ed2b3da] programmeur. De geeft een stuk tekst alleen structuur en maakt het een btje op, dat is dus geen programmeren. OnTopic: Wat je kunt doen is een account bij een gratis host aanmaken en die pagina's in een i-frame in cu2 laden. dan kun je dus wel van JavaScript e.d. gebruik maken. En owjah, javascript is een client-side scripting taal, dus ondersteund geen enkele server javascript.... :D
Link naar reactie
[quote:a218ec1eab="teacher"]anyways: http://www.mycu2.nl/faq.htm#muziek[/quote:a218ec1eab][quote:a218ec1eab="stierenoog"] OnTopic: Wat je kunt doen is een account bij een gratis host aanmaken en die pagina's in een i-frame in cu2 laden. dan kun je dus wel van JavaScript e.d. gebruik maken. [/quote:a218ec1eab] En als je dan doet zoals het idee hierboven, kan het dan niet? Het is ook de bedoeling dat je [u:a218ec1eab]enkele[/u:a218ec1eab] seconden dit te horen als je [u:a218ec1eab]klikt[/u:a218ec1eab]. Ik kan dus altijd vermelden dat het gebeurt. (Zullen we stemmen wie mij niet en wie mij wel eigenwijs vind? Ik stem 'niet'!)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...