Ga naar inhoud

phpbb forum maken ?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben bezig met mijn eigen gamesite te maken www.gamepower.tk alleen ik heb een forum nodig het liefst 1 van phpbb. Wie kan er 1 voor mij maken of verder helpen met de instellingen van de install. Ik snap de install. dus ook niet wat ik allemaal moet invullen en het liefst [/img][b:40d3d09621]niet gehost op een lycos server. Wie helpt mij verder ?[/b:40d3d09621]
Link naar reactie
[quote:ca2e9fd5e0="NickV."]Ja ik heb al een forum bij eigengang gehost op het account van cobra-nl, [b:ca2e9fd5e0]Wie wilt[/b:ca2e9fd5e0] mij verder helpen voeg mijn msn dan toe nickvisser@msn.com[/quote:ca2e9fd5e0] Dan moet je dus de database info vragen aan de hoster en dat invullen tijdens de install. enneh... wie wilt??? :s
Link naar reactie
[quote:77e1a9c7de="NickV."]Heb ik allemaal al gevraag[b:77e1a9c7de]d[/b:77e1a9c7de] en hij heeft het zelf ook al geprobeerd voor mij, maar hem lukt het ook niet :-?[/quote:77e1a9c7de] Kom op zeg! Hij weet niet eens de gebruikersnaam + wachtwoord voor MySQL? Wat voor hosting provider moet dat wel niet wezen dan?
Link naar reactie
waarom geen lycos eigenlijk ? je kunt die reclamen zo weghalen [code:1:f5ae5e9ce2]Doe maar niet. BG. [/code:1:f5ae5e9ce2] verder de gegevens om te installeren kun je dan zo bij lycos vinden zoals de host ( localhost meestal ) username : test password : test en je database name : test_nl_db admin email en admin user en password snap je toch wel ? [b:f5ae5e9ce2][mod-edit][/b:f5ae5e9ce2] Reclame weghalen is ten eerste verboden en ten tweede zeer, zeer laf. Betaal voor een host als je geen reclame wil. BG. [b:f5ae5e9ce2][/mod-edit][/b:f5ae5e9ce2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...