Ga naar inhoud

Forum doethet niet meer! :cry: Help!


Aanbevolen berichten

[quote:2dca0d8d22="Duketheboss"]Simpel[/quote:2dca0d8d22]Pardon? Als het zo simpel is, waarom moet je dan eerst moord en brand schreeuwen en alleen maar posten:"Ik weet het niet, ik snap er niks van, ik weet niet wat ik moet doen..." :evil: Had je deze oplossing niet eerder kunnen verzinnen en niet meteen een 'vraag' posten. Of heb je eindelijk besloten de handleiding te lezen. :-? Mijn tip; voor je met van elles en nog wat aan gaat klooien kun je - zelfs als 13-jarig mannetje - beter eerst wat achtergrond informatie lezen en het een en ander uitzoeken. Play with matches and you'll get your fingers burnt! :evil:
Link naar reactie
[quote:a430e8278f="Captain_Kansloos"][quote:a430e8278f="Duketheboss"]Simpel[/quote:a430e8278f]Pardon? Als het zo simpel is, waarom moet je dan eerst moord en brand schreeuwen en alleen maar posten:"Ik weet het niet, ik snap er niks van, ik weet niet wat ik moet doen..." :evil: Had je deze oplossing niet eerder kunnen verzinnen en niet meteen een 'vraag' posten. Of heb je eindelijk besloten de handleiding te lezen. :-? Mijn tip; voor je met van elles en nog wat aan gaat klooien kun je - zelfs als 13-jarig mannetje - beter eerst wat achtergrond informatie lezen en het een en ander uitzoeken. Play with matches and you'll get your fingers burnt! :evil:[/quote:a430e8278f]Jij bent snel op je teentjes getrapt zeg!
Link naar reactie
[quote:0827b49c5f="Duketheboss"]Jij bent snel op je teentjes getrapt zeg![/quote:0827b49c5f]Nou, ik erger me ze langzamerhand wel groen en geel aan al die non-topics en inhoudsloze commentaren die jij post. Nou weet ik dat JIJ een jong ventje bent dat waarschijnlijk niet beter weet en dat IK als oude grijsaard mezelf niet in dit soort discussies moet laten trekken, maar ik baal wel van het feit dat je met die nonsens het forum loopt te vervuilen. Geef a.j.b. alleen commentaar op een vraag als dat ook waarde toevoegd. Dus niet van die replies als: "Jah, da's idd jammer jah" of "jep". Als je een antwoord geeft, onderbouw het dan ook. Voor enkel "Jep" en "Thnx!" antwoorden hebben ze chatten uitgevonden.
Link naar reactie
[quote:f2a751130b="BasHamar"]Maar daarom spreekt hij niet minder de waarheid. In het vervolg idd zelf graag wat meer moeite doen voordat je hier post. Uiteindelijk zijn we er om jou te helpen bij het oplossen van problemen, maar niet om jouw problemen op te lossen. Snappie? ;) - Bas[/quote:f2a751130b]Ja ik snap het :)
Link naar reactie
[quote:082752656e="Captain_Kansloos"][quote:082752656e="Duketheboss"]Jij bent snel op je teentjes getrapt zeg![/quote:082752656e]Nou, ik erger me ze langzamerhand wel groen en geel aan al die non-topics en inhoudsloze commentaren die jij post. Nou weet ik dat JIJ een jong ventje bent dat waarschijnlijk niet beter weet en dat IK als oude grijsaard mezelf niet in dit soort discussies moet laten trekken, maar ik baal wel van het feit dat je met die nonsens het forum loopt te vervuilen. Geef a.j.b. alleen commentaar op een vraag als dat ook waarde toevoegd. Dus niet van die replies als: "Jah, da's idd jammer jah" of "jep". Als je een antwoord geeft, onderbouw het dan ook. Voor enkel "Jep" en "Thnx!" antwoorden hebben ze chatten uitgevonden.[/quote:082752656e] :-? :roll:
Link naar reactie
[quote:2b6bb33ec6="Captain_Kansloos"][quote:2b6bb33ec6="Duketheboss"] :-? :roll:[/quote:2b6bb33ec6]Als je niks zinnigs te zeggen hebt, GEEF_DAN_GEEN_ANTWOORD! Wat schiet je nou met zo'n post op? Wil je graag een hoog aantal posts achter je naam krijgen ofzo? Ga _alsjeblieft_ naar een chatbox met dit soort onzin![/quote:2b6bb33ec6]Jij zegt nu ook niks zinnigs , hoor trouwens waar bemoei jij je in [b:2b6bb33ec6]<knip>[/b:2b6bb33ec6] mee ? :evil: [Mod-edit]Niet vloeken! gr, RD[/mod-edit]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...