Ga naar inhoud

telkens 50 Bestanden met macromedia dreamwave MX


Aanbevolen berichten

Waarom gooit dreamwaver MX 2004 50 asi files in de map waar het php bestand staat dat ik open(mx.transitions.Wipe.asi) En kan ik er voor zorgen dat dreamwave die (waarschijnlijk temp)bestanden na afsluiten van het bestand ook weer verwijderd? Nogal irri als je juist een beetju overzicht houden in je offline website map wat toch al gouw gaos is met de verschillen de versies van......
Link naar reactie
[quote:9ca79cf406="BasHamar"]Bij een standaardinstallatie van DWMX krijg je die bestanden niet, dus waarschijnlijk heb je ergens een instelling veranderd. Loop deze even goed na of overweeg eventueel een schone installatie. - Bas[/quote:9ca79cf406] ik heb DWMX al tig keer geinstall op verschillen de platvormen enzo maar altijd bij php bestanden en js enz gooit i die bestanden er in en ik wijzig nix aant programma niet eens gegevens van mn site gew standaard instellingen. Ik gebruik m aleen voor het editten van enkele web pagina's . Ik had het ook bij DW 2003 zowel trial als full version. hoe zou je dat uitkunnen schakelen ben zelf niet zo thuis Qua instellingen van DWMX(omdat k vrijwel geen geanvanceerde functies gebruik) Bedank voor de reactie Maarten
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde probleem, maar heb nog niet verder gekeken naar een oplossing. (Wou alleen even melden dat je niet de enigste bent ;)) Wat mij trouwens opvalt is dat het alleen gebeurt als je hem niet in DW opent ... Kijk er morgen waarschijnlijk wat uitgebreider na. Misschien dat ik dan een oplossing heb. -Rémy
Link naar reactie
[quote:4cad770161="Remytje"]Ik heb hetzelfde probleem, maar heb nog niet verder gekeken naar een oplossing. (Wou alleen even melden dat je niet de enigste bent ;)) Wat mij trouwens opvalt is dat het alleen gebeurt als je hem niet in DW opent ... Kijk er morgen waarschijnlijk wat uitgebreider na. Misschien dat ik dan een oplossing heb. -Rémy[/quote:4cad770161] Mooi dat is fijn om te weten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...