Ga naar inhoud

[PHP] verschil $_POST $_REQUEST $_GET


Aanbevolen berichten

$_POST Variables provided to the script via HTTP POST. Analogous to the old $HTTP_POST_VARS array (which is still available, but deprecated). $_REQUEST Variables provided to the script via the GET, POST, and COOKIE input mechanisms, and which therefore cannot be trusted. The presence and order of variable inclusion in this array is defined according to the PHP variables_order configuration directive. This array has no direct analogue in versions of PHP prior to 4.1.0. See also import_request_variables(). $_GET Variables provided to the script via HTTP GET. Analogous to the old $HTTP_GET_VARS array (which is still available, but deprecated). eerlijk gekopieerd uit [url=http://nl3.php.net/variables.predefined]de PHP manual[/url]
Link naar reactie
[quote:e543ba20f2="Wiep Corbier"]Stel dezelfde vraag in Google en resultaat is: Resultaten 1 - 10 van circa [b:e543ba20f2]137 pagina’s in het Nederlands[/b:e543ba20f2] voor $_POST, $_REQUEST, en $_GET ?[/quote:e543ba20f2] ik ben lui. [quote:e543ba20f2="webspider"]$_POST Variables provided to the script via HTTP POST. $_REQUEST Variables provided to the script via the GET, POST, and COOKIE input mechanisms, and which therefore cannot be trusted. $_GET Variables provided to the script via HTTP GET. [/quote:e543ba20f2] wat zijn die scripts dan? bij POST is 't toch gewooN bijvoorbeeld [code:1:e543ba20f2]Hi <?php echo $_POST['name']; ?>. You are <?php echo $_POST['age']; ?> years old.[/code:1:e543ba20f2] ([url=http://php.networkedsystems.co.uk/manual/nl/tutorial.forms.php]hiervandaan[/url] gekopieerd) wat is 't bij die andere dan? wat kan je daarmee?
Link naar reactie
[quote:f581c39c26="webspider"] En scriptrequests zijn verboden, dat weet je [/quote:f581c39c26] sry.. [quote:f581c39c26="webspider"] verschil: <form action="zoveel" method=GET of POST> snap? *g*[/quote:f581c39c26] dus 't komt op 't zelfde neer, het heet alleen anders? :\ ik = traag van begrip :roll: [quote:f581c39c26="Wiep Corbier"] Dat weet ik. Zoals jij zijn er teveel. :evil:[/quote:f581c39c26] um sry excusez-moi.. :\
Link naar reactie
[quote:16ee2dd07a="MAXimum"]ik ben lui.[/quote:16ee2dd07a]Word dan maar eens snel actiever, anders zal het topic waarschijnlijk gesloten worden.[quote:16ee2dd07a="MAXimum"] wat zijn die scripts dan?[/quote:16ee2dd07a]Welke scripts?[quote:16ee2dd07a="MAXimum"]wat is 't bij die andere dan? wat kan je daarmee?[/quote:16ee2dd07a]Misschien moet je ook duidelijkere vragen stellen, want ik snap toch echt niet wat je bedoelt. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...