Ga naar inhoud

Bestand op andere server openen met php


Aanbevolen berichten

Hey mensen, Ik ben een script aan het schrijven in php die automatisch de output van een ander php bestand vanaf een hele andere server moet kunnen opslaan. Nu heb ik wat zitten zoeken op php.net en wat geprobeert maar het helpt allemaal niet erg.... Wie kan me een eindje op weg helpen... [code:1:d64f591000]<?php $fp = fsockopen($host, 80, $error); if (!$fp) { echo "ERROR: $error"; } else { fputs($fp, "GET $url HTTP/1.1"); $response = fgets($url); } echo $response; ?>[/code:1:d64f591000]
Link naar reactie
Misschien is het handig als je de manual download, kan je daar in neuzen welke functies er allemaal zijn, en hoe ze werken: http://nl.php.net/download-docs.php Direct van de manual: [code:1:66cdfbe35d]<?php $handle = fopen ("/tmp/inputfile.txt", "r"); while (!feof ($handle)) { $buffer = fgets($handle, 4096); echo $buffer; } fclose ($handle); ?> [/code:1:66cdfbe35d]
Link naar reactie
[quote:c30a074125="Rynus Rein"]D8 dat dat niet ging - een file op een andere server openen met php -? Lekker als iemand de naam van je file met bijv. je wachtwoorden voor je mysql db weet... :-?[/quote:c30a074125]Nee, want ook die files worden eerst door PHP geparsed en alleen de output zal dus te zien zijn... BTW: je signature is een regel te lang.
Link naar reactie
Nee daar gaat het me ook niet om (php source) Het gaat mij dus echt om de html output. Je hebt dus bijvoorbeeld een pagina waar 1 zinnetje op staat (maakt niet uit of dat nou plain tekst is of door een php-parser geparsed wordt) In dat zinnetje staat een getal, dat getal wil je dan op je eigen pagina echoën. En mijn vraag aan jullie is of dat kan... ik zal eerst nog even die fopen() manier proberen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...