Ga naar inhoud

focus naar textarea in ander iframe


anoniem

Aanbevolen berichten

Hi all, Ik heb van alles kunnen vinden over focus binnen dezelfde pagina, maar hoe precies de DOM functie er uit ziet om focus in ander iframe te krijgen... Ik heb een iframe 'inputframe' met een formulier 'inputform' en daarin een textarea met id 'MyMessage'. Ik wil vanuit een ander iframe de focus terugzetten naar MyMessage. Van alles geprobeerd, maar niet de goede instructie gevonden. Zelf dacht ik aan zoiets als: top.frames['inputframe'].document.forms['inputform'].elements['MyMessage'].focus(); maar dat wil dus niet... Wie helpt?
Link naar reactie
Volgens mij heb je hem bijna goed, alleen het laatste stukje niet. top.frames['inputframe'].document.forms['inputform'].elements['MyMessage'].focus(); Als je textarea een id attribuut heeft van MyMessage, dan kun je het beter zo doen: top.frames['inputframe'].document.getElementById('MyMessage').focus(); Als je textarea een name attribuut heeft van MyMessage, dan was de bovenste goed geweeest.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...