Ga naar inhoud

[PHP] Hoe Flash includen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil graag dynamisch bepalen welk Flash filmpje getoond wordt, en dat doe ik door een parameter aan een PHP-bestand mee te geven. Het probleem is dat - als ik include() gebruik - de server het filmpje probeert te parsen. Dus wat moet ik gebruiken ipv include()?[code:1:a667df2d15]<?php $id = $_GET["id"]; $import = ""; switch($id){ case 1: $import = "/uploads/eenbestand.swf"; break; default: $import = "/uploads/eenanderbestand.swf"; break; } //echo $_SERVER["DOCUMENT_ROOT"].$import; header("Content-Type: application/x-shockwave-flash"); include($_SERVER["DOCUMENT_ROOT"].$import); ?>[/code:1:a667df2d15]- Bas
Link naar reactie
Dank je, maar ik wil ten eerste geen [i:2bc74d3ac7]embed[/i:2bc74d3ac7] gebruiken maar [i:2bc74d3ac7]object[/i:2bc74d3ac7], maar belangrijker nog: niet vastzitten aan één implementatie. De HTML komt apart, het bestand moet puur en alleen het juiste Flashfilmpje retourneren. Ik heb er uiteindelijk dit van gemaakt:[code:1:2bc74d3ac7]<?php $id = $_GET["id"]; $import = ""; switch($id){ case 1: $import = "/uploads/basketcasedeerz.swf"; break; default: $import = "/uploads/basketcasedeerz.swf"; break; } //echo $_SERVER["DOCUMENT_ROOT"].$import; header("Content-Type: application/x-shockwave-flash"); $filename = $_SERVER["DOCUMENT_ROOT"].$import; $handle = fopen ($filename, "r"); $contents = fread ($handle, filesize ($filename)); fclose ($handle); echo $contents; ?>[/code:1:2bc74d3ac7]Werkt perfect! - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...