Ga naar inhoud

[PHP] Probleem met eigen template parser


anoniem

Aanbevolen berichten

Momenteel ben ik bezig een eigen template parser te maken maar het lukt niet echt. ik heb nu de volgende code [code:1:eb433e0218] <?php class template { var $file_content; var $inhoud = array(); function file_open($file){ $handle = fopen ($file, "r"); $this->file_content = fread ($handle, filesize ($file)); fclose ($handle); } function set($var, $replace_var){ $this->inhoud[] = ereg_replace('{'.$var.'}',$replace_var,$this->file_content); } function parse(){ foreach ($this->inhoud as $temp){ echo"$temp"; } }} $template = new template; $template->file_open('test.tpl'); $template->set('test','Dit is een test'); $template->set('test2','dit is nog een test'); $template->parse(); [/code:1:eb433e0218] en ik gebruik de volgende template file: [code:1:eb433e0218] <html> <body> <table width="100%"><tr><td width="50%">{test}</td><td>{test2}</td></tr> <body> </body> </html> [/code:1:eb433e0218] maar dit werkt niet want hij parst nu 2x de template file. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zodat hij dit maar 1x doet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...