Ga naar inhoud

Probleem phpbb2 met posten


anoniem

Aanbevolen berichten

Na het posten van een bericht op een topic wat niet door mezelf is gestart krijg ik deze foutmelding!!! Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, webadmin-nl@lycos-europe.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Wie weet hoe dit komt en wat eraan te doen is??? Bij voorbaat dank Alwin Winius http://members.lycos.nl/delwd/phpBB2/
Link naar reactie
[quote:21c2080072] als hij op 644 staat krijg je een 500 error. Maar ik d8 dat ze misschien op 744 stonden [/quote:21c2080072] dit heet chmodden hier mee geef je rechten aan bepaalde bestanden zodat bv de mensen van buiten af bestanden kunnen aanpassen. het gaat dan om de volgende onderdelen: lezen, schrijven en aanpassen correct me if i'm wrong.. en d.m.v de cijfers geef je aan wie wat wel/niet mag. zoek in google eens op chmod of chmodden...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...