Ga naar inhoud

.htaccess en .htpasswd


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben een beetje aan het proberen met .htaccess en .htpasswd. Ik wil graag op hetnet, hccnet en quicknet bepaalde gedeelten van mijn site afschermen met een wachtwoord, zodat alleen leden bij dat gedeelte kunnen komen. Maar als ik het in de directory die ik wil beveiligen zet, krijg ik elke keer een 500 internal server error. Hoe krijg ik het werkend?
Link naar reactie
[quote:9deba30554="D"]Waarom hebben ze die mogelijkheid dan uitgeschakeld? En is er dan een andere manier om bepaalde documenten te beveiligen?[/quote:9deba30554] als je wat creatief bent misschien, maar echt goed zal het niet lukken. Probeer anders eens een java-passwordapplet op te zoeken. staat wel ergens bij google. succes
Link naar reactie
Toch blijft Java een beste uit slechte keuzes, aangezien een applet gewoon gedecompiled kan worden. JavaScript is helemaal geen optie, zo lek als een mandje. Dat geldt overigens voor alle client side scripting. Het enige echt veilige is server side scripting (PHP, ASP, enz) of gebruik maken van .htaccess icm .htpasswd en dat is onmogelijk bij een gratis provider. Helaas, het is niet anders. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...