Ga naar inhoud

[PHP?] ftp server statistics tonen in webpagina


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Bulletproof als ftp-server voor het verspreiden van diverse data. Nu wil ik graag statistieken van de server tonen op mijn website. De statistieken worden elk uur automatisch bijgewerkt. In de dir van bulletproof heb ik het bestand Top-All.mdl geplaatst, waaruit de Top-All.top voortkomt met de vernieuwde stats volgt. Top-All.mdl ziet er als volgt uit: [code:1:47e7e0436e]Date: |%DATE| Stats! Time: |%TIME| ----<TOP 5 UPLOADERS>----------------------------------------- 1. |%TOPULNAME1| | |%TOPULMBUL1| MB | |%TOPULKBPSUL1| KB/s 2. |%TOPULNAME2| | |%TOPULMBUL2| MB | |%TOPULKBPSUL2| KB/s 3. |%TOPULNAME3| | |%TOPULMBUL3| MB | |%TOPULKBPSUL3| KB/s 4. |%TOPULNAME4| | |%TOPULMBUL4| MB | |%TOPULKBPSUL4| KB/s 5. |%TOPULNAME5| | |%TOPULMBUL5| MB | |%TOPULKBPSUL5| KB/s ----<TOP 5 DOWNLOADERS>--------------------------------- 1. |%TOPDLNAME1| | |%TOPDLMBDL1| MB | |%TOPDLKBPSDL1| KB/s 2. |%TOPDLNAME2| | |%TOPDLMBDL2| MB | |%TOPDLKBPSDL2| KB/s 3. |%TOPDLNAME3| | |%TOPDLMBDL3| MB | |%TOPDLKBPSDL3| KB/s 4. |%TOPDLNAME4| | |%TOPDLMBDL4| MB | |%TOPDLKBPSDL4| KB/s 5. |%TOPDLNAME5| | |%TOPDLMBDL5| MB | |%TOPDLKBPSDL5| KB/s[/code:1:47e7e0436e] Als elk uur de ftp server nieuwe stats genereerd, wordt de Top-All.mdl ingevuld en heb ik de Top stats. Nu zou ik graag deze stats automatisch willen kopieren richting een tabel die ik kan tonen op internet. Ik zou deze pagina graag elk uur automatisch laten vernieuwen. Overigens host ik zelf de site, dus ze hoeven niet automatisch te worden geupload richting een host. Mijn vraag is hoe ik hiervoor kan zorgen. Ik dacht zelf aan PHP, maar helaas heb ik nog erg weinig kennis in PHP. Ik heb de begin tutorial gedaan van php.net, maar ik zou graag de essentie weten, dus op welke onderwerpen ik moet zoeken. Nog een keer kort gezegd wat ik wil: De gegevens uit Top-All.top automatisch elk uur in een webpagina zetten, en deze webpagina kopieren naar de dir van Apache (htdocs) zodat ze direct te zien zijn op internet. Bij voorbaat dank, Elger
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...