Ga naar inhoud

[php] phpmyadmin werkt niet (goed)


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb phpdev gedownload, maar daar zat geen phpmyadmin bij, maar die heb ik dus apart gedownload(v.2.5.5.-pl1, www.phpmyadmin.net) . Maar ik vat er niet veel van, want ik moet m'n file aanwijzen waar m'n mysql staat en wat veranderingen aanbrengen in het bestandje config.inc.php, maar daarna deed hij het nog steeds niet goed. Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt steeds niet, als ik met phpmyadmin iets wil doen, krijg ik steeds 'de pagina kan niet weergeven worden.' Kan iemand mij hierbij helpen? Of een bestandje aanwijzen waar ik wél iets mee kan. MVG Martin
Link naar reactie
:o weet niet welke phpdev jij download maar de phpdev daar zit apache, php, mysql en phpmyadmin in: [url]http://www.firepages.com.au/devindex.htm[/url] @ FTPserver welke apache heb jij dan dat lijkt me echt onwijs handig zals dat kan alleen apache installeren en dan ook gelijk mysql, php etc hebben.... (okee dat was sarcastisch bedoeld: dat is onmogelijk tenzij je phpdev/phptraid download...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...