Ga naar inhoud

voorwaardelijke compilatie is uitgeschakeld


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben bezig voor een site, en heb daarop een formulier gemaakt. nu krijg ik in internet explorer de volgende foutmelding: [img:dd444310c5]http://62.234.138.58/UNUSED/1.jpg[/img:dd444310c5] wat moet ik hieraan doen?? ik gebruik het programma dreamweaver van macromedia. ik heb ook nog even geprobeert met frontpage, want ik hoorde dat daar een foutopsporings ding in zat, maar da kon ik niet vinden. BVD Stefan P.S. Ik ben 17, doe havo, en ken de persoon waar ik de site voor maak niet persoonlijk, het is de vrouw van de baas van een vriend van mij. dit is dus niet een mislukte manier om reclame o.i.d. te maken. ik wil gewoon een oplossing voor het probleem.
Link naar reactie
bekijk in je taxatie formulier eens de volgende regel: [code:1:9db864bf33]<input name="Submit" type="submit" onClick="mailto:s.haar@wanadoo.nl" value="Verstuur">[/code:1:9db864bf33] tja dat gaat fout ja... die mailto moet in de action staan van het formulier... Er is een manier om alle info van het formulier netjes in een mailtje te krijgen ik weet alleen niet meer hoe. Iemand?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:c3002f254b="Stefan112"]ik snap er echt helemaal nix van! ik heb al verschillende dingen geprobeert, maar ik snap niet half wat ik allemaal aan het doen ben! weten jullie trouwens ook hoe ik die vakjes waar men die gegevens in gaat vullen in een mooie rechte lijn onder elkaar krijg?? Bij voorbaat dank[/quote:c3002f254b] wat dacht je van een tabel :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...