Ga naar inhoud

vraag over mailinglist voor kenners


anoniem

Aanbevolen berichten

Heeren, ik ben bezig met frontpage om daar een klein schermpje te maken waar mensen kun email adres invullen en dan automatisch in een mailinglist komen. Zelfde effect als je tiptrading-subscribe@tiptrading.nl een leeg mailtje stuurt wordt men toegevoegd. Mijn vraag is nu. Hoe maak ik in frontpage een scherm waarbij met een email adres invult en bij het drukken op verzenden verzenden, hun ingevulde email adres direct naar bovenstaand adres wordt gestuurd. Makkelijk voor jullie, maar voor een leek zoals ik :-? MVG
Link naar reactie
als je wilt zorgen dat outlook er niet tussen komt.. gebruik php dat kan zeker werken zodra je op inschrijven drukt dat ie een php bestandje aanroept met de volgende lijn: <?php mail('tiptrading-subscribe@tiptrading.nl','onderwerp','bericht'); ?> en eventueel nog even een mooie html layout onder de phpcode maken en ik heb geen idee of het mogelijk is zonder php of zo'n andere taal.. zonder dat je outlook nofig hebt ofzo..
Link naar reactie
Het moet inderdaad met een server side taal als PHP of ASP, maar dat is nog maar het begin. Belangrijker is dat de mailserver automatische afhandeling van ontvangen mails toestaat, en dat hangt weer af van je provider. Als dit een betaalde provider is dan heb je een goede kans, anders moet je daar eerst maar eens naar gaan zoeken. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...