Ga naar inhoud

Simpel inloggen met 1 woord (geen registratie)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zoek al heel lang naar een hele simpele manier om een inlog te maken. Mijn provider geeft me niet de mogenlijkheid om ingewikkelde scripts te gebruiken, dus ik wil het zo simpel mogenlijk: "je tikt een woord in, en als het het gode is ga je naar de volgende pagina" Meer hoeft het niet te zijn. Ik heb wel eens een systeem gezien waarbij je bijvoorbeeld een code met op toetsjes moest drukken; 1356 en dan ging je naar 1356.html zoiets moet het zijn, maar het zou wel erg makkelijk zijn als je dat gewoon met het je keyboard kon intypen, inplaats van de irritante toetsjes. Ik kan me niet voor stellen dat dit al te ingewikkeld us, maar ik ben niet goed in het schrijven van HTMP, Java of PHP. Misschien kan iemand een voorbeeldje maken? Alvast bedankt, Rilian
Link naar reactie
Ik heb een PHP script gevonden dat wel een beetje leek op wat ik zocht, maar ik heb geprobeert het in mijn website te verwerken, en dat lukt niet erg. Er wordt helemaal geen uitleg gegeven... Hier is het script: <?php // Define your username and password $username = "someuser"; $password = "somepassword"; if ($_POST['txtUsername'] != $username || $_POST['txtPassword'] != $password) { ?> <h1>Login</h1> <form name="form" method="post" action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>"> <p><label for="txtUsername">Username:</label> <br /><input type="text" title="Enter your Username" name="txtUsername" /></p> <p><label for="txtpassword">Password:</label> <br /><input type="password" title="Enter your password" name="txtPassword" /></p> <p><input type="submit" name="Submit" value="Login" /></p> </form> <?php } else { ?> <p>This is the protected page. Your private content goes here.</p> <?php } ?> Waar moet ik dit in mijn source code zetten? En waar moet ik aangeven waar de Sumbit knop heen verwijst als je het juiste wachtwoord hebt ingetypt??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...