Ga naar inhoud

Getalnotatie met een komma in MySQL


anoniem

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om numerieke gegevens in een database te stoppen die opgemaakt zijn volgens de amerikaanse wijze? Dus 1,234,567 ipv 1234567 Het moet een getal blijven, want een later ingevoerde waarde moet vergeleken kunnen worden met deze ingevoerde waarden. De waarde die ingevoerd wordt bestaat ook weer uit komma's. Als ik mij niet vergis kan dit niet mbv het type INT of vergis ik mij daarin?
Link naar reactie
Ik heb al zitten zoeken op Internet. Heb zitten twijfelen over DEC of NUMERIC, maar dat is het volgens mij niet. Ik zal het eens ff proberen met float waar jij het over hebt ;) Alvast bedankt! Edit: Als ik float (unsigned) gebruik als 11,3 en vul 8723 in dan krijg ik 8723.000 te zien. Lijkt mij dus niet te werken :-? Ik heb de handleiding al wel door zitten nemen, maar ik kom nergens iets tegen wat ik precies wil. Dat is dan ook de reden waarom ik het vraag. [b:fc34c07fa3]Edit 2: Misschien handig om te vermelden dat ik phpMyAdmin versie 2.5.4 gebruik. Ik heb bij Access al kunnen vinden dat ze daar Numeriek, standaardnotatie gebruiken voor hetgeen ik wil.[/b:fc34c07fa3]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...