Ga naar inhoud

top zoveel maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik ben op zoek een script te maken waarbij je een top 'zoveel' kan maken van de beste liedjes zoals bij Radio 2 op dit moment. Ik heb zelf een waslijst aan nummers. Dit kan ik omzetten in elke vorm van bestand. Maar zou ik dit op een makkelijke manier kunnen maken/importeren in een vorm van poll systeem? (php) Er zijn zat pollsysteempjes op de markt, maar om nu 1700 titels één voor één in te voeren vind ik ook zo wat. Mensen met goede ideeën hoe dit aan te pakken? d.
Link naar reactie
Ik heb een top10 script geschreven voor line dansen. Ik had ook geen zin om alles in te gaan voeren dus laat ik dat de mensen zelf doen. Er is een database met in mijn geval dansen. Daar kunnen ze uit kiezen. Staat de dans die zij willen op die plaats er niet in, dan kunnen ze de naam opgeven en wordt hij automatisch toegevoegd. En kan de volgende persoon hem gewoon uit de lijst selecteren. Op deze maier heb je in een mum van tijd een database opgebouwd. En je voorkomt vragen als ik wil dat en dat opgeven maar die staat er niet in, kun je die toevoegen. Als je wil zien hoe het er bij mij uit ziet kijk [url=http://www.dosidodancers.nl/top10/top10.php?action=nieuw]hier[/url]. Als je al een lijst hebt kun je door een beetje creatief te zijn met excel makkelijk een SQLquery in elkaar steken die je zo kan importeren via phpmyadmin.
Link naar reactie
idd, een sql query en importeren is een goede mogelijkheid: daar had ik nog niet aan gedacht. stomstomstom. maar goed. dat ga ik zeker doen. ik zit alleen met een stukje scripting. wat is echt handig? jou 'dans-script' is wel er mooi. werkt precies zoals ik in gedachten had. het mooiste is dat de toptien erg mooi te ordenen is ( tussentijdse statstieken).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...