Ga naar inhoud

PHPNuke vraag


anoniem

Aanbevolen berichten

Na geïnspireerd te zijn door het 4 delige artikel in de CT! over PHP en MySQL ben ik wat gaan expirimenteren met PHPnuke. 1 site heb ik nu vlekkeloos draaien Nu mag ik van mijn provider 1 database hebben op mijn site, maar ik wil eingelijk 2 "sites" met phpnuke maken. en kan dus dmv een andere "prefix" extra tabellen toevoegen in de database. Standaard in phpnuke is de prefix "nuke-" als ik een nieuwe aanmaak (bv prefix "aragnite-") dan werkt het wel (twee sites in 1 db) op mijn eigen pc (apache en sql server geïnstalleerd) maar zodra ik de files upload naar mijn server, en de nieuwe tabellen aanmaak in de database, en de user, password, prefix en dbname etc aanpas in config krijg ik allemaal rare meldingen. (language fouten, theme fouten etc etc) als ik dan de foutmeldingen traceer zijn het foutmeldingen die ik niet kan plaatsen, want hij zou deze gegevens uit de database moeten halen. (na controle staat het ook goed in de tabellen!) ervaring leert me dat als ik alles verwijder en nogmaals upload en de database gegevens opnieuw opvoer dat het dan wel een keer moet lukken, maar niks! Heeft iemand hetzelfde probleem al eens gezien.? *extra gegevens* - heb phpnuke 6.9 EN 7.0 geprobeerd - gegevens lijken goed opgevoerd te zijn in de database - MySQL database - FlashFXP gebruikt om te uploaden - config in phpnuke aangepast (username, db, prefix) - diversen malen opnieuw ge-upload en db tabellen aangemaakt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...