Ga naar inhoud

buttons verplaatsen in frontpage


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor mijn stage ben ik momenteel bezig met het bouwen van een site voor het intranet van ons bedrijf. We hebben hier alleen frontpage dus daar zal ik het mee moeten doen. Op de site kan men een database aanroepen (dit werkt ook allemaal) en dus worden de resultaten getoond, nu is eigenlijk het enige probleempje dat de buttons waarmee door de resultaten te bladeren is onder de resultaten staan. De opdrachtgever wilt deze buttons alleen perse boven de resultaten hebben :-?. Zoals frontpage het gecreeerd heeft heb je een regio begin en een regio einde. De buttons zijn aan dit regio einde gekoppeld en dus is het niet mogelijk om de buttons gewoonweg maar naar boven te slepen aangezien het geheel dan niet meer werkt :( Ik en mijn collega zijn er eigenlijk van overtuigd dat het vrij simpel op te lossen moet zijn, alleen wij weten helaas niet hoe. Iemand een idee??? alvast mijn dank
Link naar reactie
[quote:692e3f4627="Financial"]Plaats eens wat code ... en toon geduld ...........[/quote:692e3f4627] ehm code hier volgt iig iets <!--webbot bot="DatabaseRegionEnd" startspan b-tableformat="FALSE" b-menuformat="FALSE" u-dbrgn2="../../../../_fpclass/fpdbrgn2.inc" i-groupsize="1" clientside tag="BODY" local_preview="<table border=0 width=&100%&><tr><td bgcolor=&#FFFF00& align=&center&><font color=&#000000&>Einde van regio voor databaseresultaten.</font></td></tr[b:692e3f4627]><TR><TD ALIGN=LEFT VALIGN=MIDDLE><FORM><NOBR><INPUT TYPE=Button VALUE=& |< &><INPUT TYPE=Button VALUE=& < &><INPUT TYPE=Button VALUE=& > &><INPUT TYPE=Button VALUE=& >| &> [1/1]</NOBR></FORM></td></tr></[/b:692e3f4627]table>" preview="&table border=0 width=&100%&&&tr&&td bgcolor=&#FFFF00& align=&left&&&font color=&#000000&&Dit is het einde van een regio voor databaseresultaten.&/font&&/td&&/tr&&TR&&TD ALIGN=LEFT VALIGN=MIDDLE&&NOBR&&INPUT TYPE=Button VALUE=& |& &&&INPUT TYPE=Button VALUE=& & &&&INPUT TYPE=Button VALUE=& & &&&INPUT TYPE=Button VALUE=& &| && [1/1]&/NOBR&&BR&&/td&&/tr&&/table&" --><!--#include file="../../../../_fpclass/fpdbrgn2.inc"--> <!--webbot bot="DatabaseRegionEnd" i-CheckSum="3554" endspan --> het dik gedrukte zijn de knoppen die door frontpage zelf onder het form geplaast zijn die wil ik dus boven het vorm hebben
Link naar reactie
Er wordt gevraagd om antwoord, niet om suggesties voor programma's. Als hij alleen Frontpage heeft, dan moeten we daar antwoorden over geven. Je kunt ook alleen de html pagina benutten. Maar kun je niet de code voor de buttons verplaatsen naar boven? Ze zijn toch niet helemaal vastgelasd aan het formulier??? (let wel op dat de tags goed blijven staan dan) (Alhoewel....het is Micro$choft :wink: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...