Ga naar inhoud

[PHP] switch werkt niet?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een website gemaakt, met onder andere de php-functie switch. Bij het offline testen deed alles het, maar nu ik hem op mijn host heb gezet werken de links niet meer. Als je erop klikt krijg je de default te zien. Deze code gebruik ik voor de switch: [code:1:7e7960ef48]<?php switch (strtolower($_GET['page'])) { case "informatie": $page="content/informatie.php"; break; case "mandaatregeling": $page="content/mandaatregeling.php"; break; case "beleidsnotitie": $page="content/beleidsnotitie.php"; break; case "jaarverslag": $page="content/jaarverslag.php"; break; case "gastenboek": $page="content/gastenboek.php"; break; case "forum": $page="content/forum.php"; break; case "links": $page="content/links.php"; break; case "contact": $page="content/contact.php"; break; default: $page="content/index.php"; break; } include($page); ?>[/code:1:7e7960ef48] Deze code staat in de div-tag waar alle tekst moet komen. De links bestaan uit deze code en zijn uiteraard opgenomen in de div-tags van het menu: [code:1:7e7960ef48] <div id="mandaatregeling"> <a href="?page=mandaatregeling"><b>mandaatregeling</b></a> </div>[/code:1:7e7960ef48] En dit is de site: [url]www.riooosterschelderegio.nl[/url] Ik weet dat nog niet alles werkt, maar dat komt nog wel :) Dus als iemand weet waar het probleempje zit...graag :D
Link naar reactie
Bill: zou kunnen, de hosting vindt plaats door zeelandnet. Als het goed is zouden die moeten updaten maar ja...'t is zeelandnet. Zal het checken. Anne: bedankt voor punt 1 en 3. Bij punt 3 dacht ik al dat dat een probleem zou zijn. Punt 2: hij is dus nog niet klaar, het testen en compatibel maken met browsers en resoluties moet ik nog doen. Punt 4: daar zal ik aan gaan werken, het leek me wel makkelijk zo. Punt 5: nutteloze opmerking. Ik ben a) net begonnen in php en b) ik had in mijn eerste post vermeld dat die site nog niet klaar was. 'T zou iets subtieler kunnen. Jij bent immers ook ooit begonnen toch?
Link naar reactie
Ok ok, het is je vergeven :) Ikzelf heb dat ook wel eens, maar over internet zie je niet zou gauw de bedoeling van iemand :wink: Ik zal die pagina nog zoveel mogelijk conform de standaarden maken van het w3c en dergelijke, omdat die pagina vooral voor minder-validen (lees: slechtzienden en doven e.d.) bedoeld is. Bedankt voor die link, zal ik meteen toepassen! Overigens, de versie van php op zeelandnet is niet de nieuwste, maar wel 4.0?! :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...