Ga naar inhoud

dropdown menu in netscape


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik ben bezig met een [url=http://members.lycos.nl/sjemmie5/dropdown.htm]drop down menu.[/url] Alleen lukt het me niet zo. In IE is het goed te zien, in netscape blijft het maar raar hangen. Ik zou ook graag willen dat het in netscape werkte maar ik weet niet hoe dat precies moet. Daarnaast wilde ik nog een sublink1.2 naast enkele gewone sublinks hebben. Een beetje trapsgewijs dus. Als iemand me even wilt helpen, graaag :)
Link naar reactie
Netscape/Mozilla ondersteunt [b:e7b40268bd]document.all[/b:e7b40268bd] niet. Je zult het dus meer in de richting van JavaScript DOM moeten zoeken:[code:1:e7b40268bd]function showmenu(elmnt){ document.getElementById(elmnt).style.visibility="visible"; } function hidemenu(elmnt){ document.getElementById(elmnt).style.visibility="hidden"; }[/code:1:e7b40268bd]Ik heb het niet getest, enige aanpassing is wellicht nodig. - Bas
Link naar reactie
hallo mensen, ik ben een tweede poging ondernomen om een [url=http://members.lycos.nl/sjemmie5/dropdown2.htm]dropdownmenu[/url] te maken. Zoals je ziet zijn de hoofdonderwerpen en eronder de subonderwerpen te zien. Hoe krijg ik het voor elkaar om naast de subonderwerpen nog een 2de nivo subonderwerpen ernaast/schuin eronder te krijgen ? Als iemand zelf een compleet drop down menu voorbeeld heeft wat mij opweg zou helpen, dan zou ik daar erg blij mee zijn. alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...