Ga naar inhoud

Gratis webmail-software voor POP-accounts die op IIS draait?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar (zo goekoop mogelijke, liefst gratis :P ) software waarmee ik redelijk snel & simpel webmail kan toevoegen aan mijn webserver. Ik draai momenteel IIS/5.1 (op Win2K) als webserver en Mercury/32 als mailserver. Verder heb ik ASP, PHP en ASPX op de webserver aangesloten, en die lijken het grotendeels wel te doen. Ideeën?
Link naar reactie
[quote:226d9faaf7="teacher"]Ideeën... 1. Lees de sticky van dit forum 2. al op hotscripts gekeken? 3. al gegoogled? t.[/quote:226d9faaf7] 1. Been there, done that. 2. Zie antwoord 1. :D 3. Ook al. Legioenen webmail-scripts bekeken, maar geen een die me echt bevalt. :-? kWas benieuwd of er anderen zijn die ervaring hebben met zo iets.
Link naar reactie
[quote:6e2048b4a0]Feriepost is a web-based POP3 mail client that allows you to read/send/delete/reply/forward mail, attach files to outgoing mail, view all message headers, view source, etc. It is extremely easy to set up and does not require a database. However, it does not feature folders ("Sent Mail", "Trash[/quote:6e2048b4a0]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...