Ga naar inhoud

php in html?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:36a9a9524c="jossan"]Er zal PHP moeten worden ondersteund en je zal de extensie van je pagina je_pagina.php i.p.v. je_pagina.htm(l) moeten maken... Het is ook beter om <?php include('flount.php'); ?> te gebruiken...[/quote:36a9a9524c] das lastig dan want dan is de site dus zijn idex kwijt. (/dcc-->/dcc/index.html als je dan php van maakt doet ie het niet)
Link naar reactie
ik denk dat je het volgende verkeerd doet: waarschijnlijk staat in je flount.php een echo, of enkel een getal. Je flount zou er als volgt uit moeten zien: [code:1:0ea782f26f] <? $a = 1; ?> [/code:1:0ea782f26f] je eigen pagina: [code:1:0ea782f26f] <? //bestand includen include("flount.php"); //gelijk alvast eentje erbij tellen $a++; echo "Aantal bezoekers:".$a; //nieuwe $a wegschrijven: $file=fopen("flount.php","w"); fputs($file,"<"); fputs($file, "? $"); fputs($file, "a=$a ?"); fputs($file, ">"); fclose($file); ?> [/code:1:0ea782f26f] hoop dat je er hier mee uit komt!!
Link naar reactie
Provider moet inderdaad PHP ondersteunen. Wat ik heb gedaan (soortgelijk aan jouw vraag) is hetvolgende: .htm-pagina: [code:1:ff728e9a6f]..... <script language="JavaScript" src="volledig pad naar je scripts/teller.php"></script> ......[/code:1:ff728e9a6f] teller.php: [code:1:ff728e9a6f]document.write('<? .....doe van alles met php...... echo $getal; ?>);[/code:1:ff728e9a6f] Op deze manier is er dus in een htm-pagina een resultaat van een php-pagina opgenomen. Overigens: <?PHP (ipv <?) hoeft al een tijdje niet meer afaik. Overigens2: Ik gebruik <script language="JavaScript"> en weet dat (ook) dit verouderd is; het komt dan ook uit een pagina die al een flinke tijd dienst doet ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...