Ga naar inhoud

[Perl CGI] Redirect URL behouden


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben bezig om een soort verwijs-script te maken. De gebruiker geeft een url op. Deze vewijst naar een Perl-script en deze doet vervolgens allerlei leuke dingen.. Alleen krijg ik nadat ik heb doorverwezen alleen nog maar de nieuwe url (die van het perl script). wat ik eigenlijk wil, is de URL die degerbuiker ingetypt heeft. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen? Alvast bedankt! Robert
Link naar reactie
Nou, het werkt iets ingewikkelder.. De url die de gebruiker intikt kan niet kloppen. Als dat zo is, wordt een 404 gegenereerd en in mijn .htaccess laat ik die doorverwijzen naar een scriptje. Deze analyseerde vervolgens de originele url en deed aan de hand daarvan dingen. Nu was na die redirect via de .htaccess dus fout. Daar kwam de nieuwe url voor in de plaats. Maar het si al opgelost! In de .htaccess stond de absolute url. nadat ik deze vervangen had voor een relatieve, ging het wel goed! :) Toch bedankt! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...