Ga naar inhoud

rollpver werkt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:202a43ac6d="termin8or"]Je had het gewoon kunnen lezen en eventueel het [url=http://www.pixy.cz/blogg/clanky/cssnopreloadrollovers/example.html]voorbeeld[/url] kunnen bestuderen. Het werkt iig ook als iets van norton is aangezet. Er al aan gedacht dat er meer mensen zijn met een firewall?[/quote:202a43ac6d] doe me een lol onthoud je van verder zinloos commentaar in mijn topics
Link naar reactie
[quote:5e9e099faa="termin8or"]Hoezo was dit zinloos? En sinds wanneer kan iemand zich een topic toeeigenen?[/quote:5e9e099faa] omdat jij blijkbaar niet snapt wat er bedoeld wordt spartaans=erg kort ,weinig extra dus ik kon het wel gewoon kopiere plakken merkte gewoon op dat er weinig tekst uitleg WAARom bij zat. (achterliggende gedachte). er staat boven het topic: [quote:5e9e099faa]Auteur Bericht sdk Ouwe rot [/quote:5e9e099faa]
Link naar reactie
[quote:909c01783e=".:ToBee:."]@ termin8or Help! betekend dit dat javascript rolovers (of javascript in het alg.) door veel mensen niet gezien kunnen worden vanwege Norton's firewall?[/quote:909c01783e] dat weet ie dus helemaal niet maar het is niet zo. Alleen als iemadn zijn beveiliging te hoog zet in combinatie met een meedenkende IE. Komt normaal dus niet voor
Link naar reactie
Blijkbaar. Daarnaast is de methode met JavaScript natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel mensen JavaScript uberhaupt aan hebben staan. Dat percentage ligt volgens mij op ongeveer 10%. CSS roll-overs werken wel overal, dus het lijkt me dat je die beter kunt gebruiken :). @sdk, Ik snap wat er bedoelt wordt. Het is niet aan mij om gelijk met extra uitleg te komen. Het is aan jouw om te vertellen op welke problemen je stuitte met het uitproberen van die oplossing waardoor wij verder kunnen met het beantwoorden van de vragen. Lijkt me. Als jij de eigenaar zou zijn van dit topic, kon je hem ook sluiten, verwijderen etc. ;)
Link naar reactie
[quote:5ced7c66a7="termin8or"]Daarnaast is de methode met JavaScript natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel mensen JavaScript uberhaupt aan hebben staan. Dat percentage ligt volgens mij op ongeveer 10%. [/quote:5ced7c66a7] Hoe kom je aan deze cijfers? En is dat niet een beetje laag ingeschat? [quote:5ced7c66a7="termin8or"] CSS roll-overs werken wel overal, dus het lijkt me dat je die beter kunt gebruiken :). [/quote:5ced7c66a7] In NS4 krijg ik het niet werkend :) [quote:5ced7c66a7="termin8or"] Als jij de eigenaar zou zijn van dit topic, kon je hem ook sluiten, verwijderen etc. ;)[/quote:5ced7c66a7] Ik ben eigenaar van mijn huis, maar toch mag ik deze niet zomaar verwijderen ;)
Link naar reactie
[quote:77241aab2c]In NS4 krijg ik het niet werkend[/quote:77241aab2c] Iets in NS4 laten werken is slechts noodzakelijk wanneer de klant daar specifiek om vraagt. Maar klanten die nog met NS4 werken zitten nu voor een groot deel al tegen een nieuwe upgrade fase aan. Dus die 1% (er hoog hoor en is naar mijn weten veel en veel lager) zal nog minder worden. De argument om niet meer voor NS4 te bouwen is in veel gevallen eenvoudig te maken. Extra kosten daarvoor reken is dan ook niet raar. Dus als een klant niet om NS4 vraagt dan doet de vraag om het werkend te krijgen er niet meer toe. En trouwens, een site moet ook gewoon kunnen werken als er geen CSS of Javascript is. En link hoeft niet meer te zijn dan een link en moet dus niet afhankelijk zijn van technieken die er aan worden toegevoegt.
Link naar reactie
[quote:eab0586158][i:eab0586158]En trouwens, een site moet ook gewoon kunnen werken als er geen CSS of Javascript is. En link hoeft niet meer te zijn dan een link en moet dus niet afhankelijk zijn van technieken die er aan worden toegevoegt.[/i:eab0586158][/quote:eab0586158] dus een check browser plugin, een check plugins en redirect naar.. laten we zeggen een tekst only versie.. als de vereiste technieken niet voorhanden zijn bij de gebruiker? Of bedoel je back to basics en pure html die cross browser compatible is in elke versie, nee toch hoop ik?! :wink: Da's net zoiets als; "allemaal terug naar win 3.11 omdat in XP niet alle programma's werken" :o
Link naar reactie
[quote:a667c40bdf]Of bedoel je back to basics en pure html die cross browser compatible is in elke versie, nee toch hoop ik?![/quote:a667c40bdf] Ja zeker wel, maar dat is toch niet vreemd? Voor je opmaak gebruik je CSS. Als er stijl moet komen dan gebruik je CSS. (Nee, stijl is niet hetzelfde als opmaak) Als het media specifiek moet zijn dan gebruik je CSS. HTML omvat je inhoud en geeft een document structuur, hierdoor is het mogelijk middels CSS de inhoud te manipuleren. Je hoeft niet met javascript iets te checken, je hoeft niets te redirecten. Het moet al in de pagina staan. Alles wat extra is moet gewoon boven op een al goed werkende pagina komen. Als er iets wegvalt dan blijft de pagina bruikbaar. Dit gebeurd al op vele sites en ik zie niet wat jij daar vreemd aan vindt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...