Ga naar inhoud

IP gebruiker checken


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, ik heb het gastenboek uit de C!T van deze maand overgenomen, ik heb het aan zitten passen. Hij heeft nu een Admin functie. Dit is de functie om het bericht te verwijderen. Deze heb ik verkeerd gebruikt. Ik heb het zo staan dat als het ip gelijk is aan het ip in het bestand ipadres.php dat je dan berichten kunt verwijderen. Maar dan kun je het bericht altijd verwijderen. Nu wou ik dit veranderen door het ip van de user op te vragen en dat dan te vergelijken met het ip adres in het bestand. Alleen weet ik niet hoe ik het ip adres van de gebruiker op moet vragen. Kan iemand me dit vertellen? Help me aub snel want dan kan ik snel doorgaan met mij gastenboek :D Alvast bedankt, Rens
Link naar reactie
[quote:536b01c7ff="Jossan"]Exact op de in de link aangegeven pagina en plaats. En even door scrollen naar beneden tot je iets van "IP address" tegen komt.[/quote:536b01c7ff] Of ik ben scheel, of het is weg. Ik kan niks vinden :roll: @teacher: thnx, daar schiet ik wat mee op. Nu kan ik verder met mijn gastenboek. Zal nog wel ff op de manual kijken of ik nu wel iets vind.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...