Ga naar inhoud

Beveiliging plaatjes


anoniem

Aanbevolen berichten

De code die termin8or geeft voorkomt alleen dat het standaard XP tooltje niet zal verschijnen, plaatjes die getoond kunnen worden in een browser kunnen per definitie ook gedownload worden. Heb dus niet de illusie dat je dat kan beveiligen, je kan het op z'n best (slechtst?) héél erg moeilijk of irritant maken, maar meestal volstaat het uitschakelen van JavaScript. - Bas
Link naar reactie
als je met php werkt kan je natuurlijk ook gewoon een soort van 'watermerk' erin zetten: http://www.freakygames.com/index?i=maps/index&cmd=show&game=dfbhd ik ken iemand van die site (is er moderator) en die heeft me laten zien dat het www.freakygames.com er na het uploaden ingezet word... hij zlef heeft et niet geschreven en ik wil dat ook nog wel een keer weten hoe dat moet... maar 1 ding weet ik zeker het werkt in ieder geval met de gd libary en php... :P //edit opps eff ontopic :oops: echt 100% beveiligen kan nooit maar als je een soort watermerk erin zet die er zeer lastig uit te halen is is dat geen probleem.... (want dan zal altijd bv jouw naam of webadres erin staan ;))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...