Ga naar inhoud

database ? welk programma??


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo ik wi leen database maken waarin de volgende dingen verwerk kunnen worden: naam, adres, leeftijd, tel nr, en een online agenda om te kijken of de betreffende mensen op een bepaalde datum tijd hebben welke programma's zouden hiervoor het beste zijn. Ik heb microsoft office met acces en exel maar ik weet niet of het daarmee mogelijk is Boyo
Link naar reactie
[quote:673cabfbd2="Stevie_wonder"]Access is niet gratis......[/quote:673cabfbd2] Ja... en je punt is? Bovendien heeft de vraagsteller Access al in bezit. [quote:673cabfbd2="Stevie_wonder"] mysql is gratis en naar mijn mening een stuk sneller... En je hebt minder gezeik met rechten + dat mysql ook wel een stuk makkelijker word na al die rechten en shit en een access database moet je volgens mij eerst laden in een ODBC of heb ik dat verkeerd???[/quote:673cabfbd2] Wat je in ieder geval verkeerd hebt is je taalgebruik. Echt wijs kan ik er niet uit worden en vraag me dan ook af of je zelf wel helemaal weet waar je over praat. Overigens kan je een Access database ook via de Jet OLE DB provider aanspreken en dat is ook de methode die over het algemeen wordt aangeraden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...