Ga naar inhoud

Poll in dreamweaver werkend online krijgen!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet niet wat je met poll bedoelt maar wil wel proberen te helpen. Om in dreamweaver een site online te krijgen moet je eerst bij het menu sitefiles het een en ander in vullen Dit doe je met define site hier vul je bij local info het een en ander in en bij remote info kies je ftp en vul je je gegevens van de host in. dan verbinding maken en alles uploaden met put. Let dan wel op dat het hoofdframe index.html heet. (deze word geladen als er een www word opgevraagd) Bij de info van je host kun je uitvinden welke directory (//httphost) het moet staan Ik hoop dat je hier mee verder kunt. Of dat het uberhaupt met poll te maken heeft Groetjes arno
Link naar reactie
Met poll bedoel ik een vragenlijst met een een viertal keuzemogelijkheden. Check maar mijn site www.judoteamceesveen.com, rechtsonder staat een poll (die zoals je ziet nog niet werkt). Alleen hoe krijg ik deze online. Deze site is gemaakt in Dreamweaver, dus de basis ken ik wel. Weet iemand ook een manier om een formulier met Dreamweaver te ontwerpen en deze werkend online te zetten? Ik heb een site by lycos (ondersteunt dus pdp/mysql).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...