Ga naar inhoud

phpBB template error


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb een goed lopend forum. Probleem alleen is dat ik vandaag een niet bestaand template heb aangewezen als standaard template. Op zich niet erg denk je. Probleem: ik heb gezegd dat deze over alle templates heen moest. Op dit moment krijg ik alleen maar witte pagina's met een error: van een forum is geen sprake. Voor de error zie: www.destroy.nl/negen/forum/ Ik hoef in principe alleen maar de oude template file aan te wijzen als standaard: maar waar vind ik dat? Ik heb al druk gezocht, enige wat ik kan vinden is hoe ik de taal kan veranderen in een config file. Help? Een radelooze dilbert.
Link naar reactie
Laat ik dat een paar dagen geleden nu ook gehad hebben... Oplossing: in de tabel phpbb_config de config_value behorende bij de default_style aanpassen. Hier hoort een cijfer (id) in te staan corresponderend met een template. Templates worden opgeslagen in de tabel phpbb_themes; daar kun je kijken voor de id van de juiste template.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...