Ga naar inhoud

ASP vraagje iets toevoegen aan een database


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste, Ik ben net begonnen met het leren van ASP beetje aan het kijken wat de mogelijkheden nog zijn. Nu was ik bezig met een simpel script om iets in een database te zetten. Alleen geedt IE telkens fouten. onderandere deze: "Microsoft JET Database Engine (0x80004005) Kan geen gegevens verwijderen uit de opgegeven tabellen. /websites/editdata/index.asp, line 17"" Op regel 17 staat: "adoCn.Execute strSQL" In andere scripts geeft hij ook fouten aan en het gaat telkens om dezelfde regel die fout is altijd is: "adoCn.Execute strSQL" Dit dus fout. Wie kan mij helpen. Moet ik iets instellen of doe ik gewoon iets verkeerd?
Link naar reactie
Iets waar je naar kan kijken: Hoe luidt je SQL query en is deze correct? ([color=darkred:49e6d95d29]response.write strSQL[/color:49e6d95d29]) Kan je wat relevante code die rond regel 17 staat geven? Is je database read-only of heeft de webserver gebruiker (meestal IUSR_COMPUTERNAME) onvoldoende rechten? Alhoewel je in dit geval normaalgesproken een andere melding krijgt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...