Ga naar inhoud

foto cubus


anoniem

Aanbevolen berichten

ben een volkomen leek op het gebied van java, maar zag enige tijd geleden een ronddraaiende kubus waarin je 6 eigen foto's kon plaatsen. Heb hem op mijn homepage met foto albums geplaatst en ziet er hartstikke leuk uit - of line. Als ik de pagina upload dan werkt het script niet. volgens mij heeft het iets met hoofd- en kleine letters te maken, maar het lukt me niet om hem draaiend te krijgen. weet iemand toevallig waar ik zo'n script kan vinden dat ook on-line werkt? alvast bedankt, leo.
Link naar reactie
heb anfy team gedownload. werkt of line prima. maar als ik upload moet ik kleine letters gebruiken, - als ik TmapCube en Lware schrijf als tmapcube en lware dan doet-ie het sowieso niet. als ik dan in de index.html de verwijzing naar TmapCube en Lware ook in kleine letters tik, dan weigert ie eveneens (dwz. dat ik dan een grijs vlak krijg op de plaats van de applet). Off line maakt het geen verschil of er in de naam van de file al dan niet hoofdletters in voorkomen, maar ook daar, als ik in de applet TmapCube en Lware met kleine letters schrijf, krijg ik een grijs vlak te zien ipv de kubus. als je er echt tijd voor hebt wil ik je graag de gegevens mailen (169 kB). hartelijke groet leo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...