Ga naar inhoud

phpbb mod vraag


anoniem

Aanbevolen berichten

[b:ae8d26ec22]Graag zou ik bij mijn forum de gebruikerslijst alleen zichtbaar willen maken voor geregistreerde gebruikers, ik heb hier wel een iets voor gevonden, maar ben een leek in hoe ik het toe moet passen :oops: , wie zou me willen helpen? [/b:ae8d26ec22] [quote:ae8d26ec22]# #-----[ OPEN ]------------------------------------------ # memberlist.php # #-----[ FIND ]------------------------------------------ # // // End session management // # #-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------ # // Begin 'Restrict Guest Access' MOD if ( !$userdata['session_logged_in'] ) { redirect(append_sid("login.".$phpEx."?redirect=memberlist.".$phpEx, true)); exit; } // End 'Restrict Guest Access' MOD[/quote:ae8d26ec22] waar plak ik dit dan precies? :oops:
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:5b1a5d31cc="blondy"][b:5b1a5d31cc]Graag zou ik bij mijn forum de gebruikerslijst alleen zichtbaar willen maken voor geregistreerde gebruikers, ik heb hier wel een iets voor gevonden, maar ben een leek in hoe ik het toe moet passen :oops: , wie zou me willen helpen? [/b:5b1a5d31cc] [quote:5b1a5d31cc]# #-----[ OPEN ]------------------------------------------ # memberlist.php # #-----[ FIND ]------------------------------------------ # // // End session management // # #-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------ # // Begin 'Restrict Guest Access' MOD if ( !$userdata['session_logged_in'] ) { redirect(append_sid("login.".$phpEx."?redirect=memberlist.".$phpEx, true)); exit; } // End 'Restrict Guest Access' MOD[/quote:5b1a5d31cc] waar plak ik dit dan precies? :oops:[/quote:5b1a5d31cc] In principe wijst dat voor zich en werkt bij bijna alle modules: een zeer beknopte uitleg: #-----[ OPEN ]------ : Open het daaronder aangegeven bestand #-----[ FIND ]------ : Zoek de daaronder aangegeven regels in het bestand #-----[ AFTER, ADD ] ------:Kopieër de onderstaande regels en plak ze onder aan de regels die je met find gevonden heb. #-----[ BEFORE, ADD ] ------:Kopieër de onderstaande regels en plak ze boven aan de regels die je met find gevonden heb. En zo zijn er talloze variaties erop zoals dat het in het Nederlands staat(bijv: #------[PLAK ONDER]------). Goed lezen is het aller belangrijkste, dan kan er bijna niks fout gaan :) Suc6 enjoy ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...